Recreatief turnen/selectie

Recreatief turnen

Gym is voor iedereen die het leuk vindt om gymnastische kunsten te leren, zoals een koprol, radslag, overslag, salto en nog véél meer. Daarnaast maak je kennis met de brug, balk, ringen, trampoline en alle andere toestellen!

Het recreatief turnen is voor alle kinderen die op de basisschool zitten, van 4 tot 12 jaar. Tijdens de lessen wordt de groep altijd verdeeld in verschillende leeftijdscategorieen.

Ben je lenig, sterk en niet bang om op je kop te hangen? Kom dan eens kijken of recreatief turnen iets voor jou is! In het lesrooster kan je terugvinden op welke dag en tijd het recreatief turnen wordt gegeven.

Trainers recreatief turnen: Amanda van der Velde

Wedstrijdturnen/selectie

SV Atlas is altijd op zoek naar nieuwe turntalenten! Vanaf 8 jaar kan je mee doen aan deze groep. In het jaar dat je 9 jaar wordt, kan je gaan deelnemen aan wedstrijden*. Wordt je lid van de selectie? Zij trainen meerdere uren per week, daarom geldt voor hen een ander tarief voor het lidmaatschap. In het lesrooster kan je terugvinden op welke dag en tijd het (wedstrijd)turnen wordt gegeven. *zie contributie en/of voorwaarden.

Trainer: Amanda van der Velde, Anne de Jong en Vera de Jong

Het is mogelijk om tweemaal gratis mee te doen met een les! Kom ook uitproberen welk onderdeel het beste bij je past. Neem contact op met één van de trainers om je aan te melden voor een proefles.